torsdag 15 januari 2009

Hur blir det med Garaget.org on tour 2009?

Det finns jue ett uttryck som säger "Vill man få någonting gjort, så får man göra det själv" och frågan är...

Är det någon som vet hur det blir med Garaget.org on tour i sommar, eller ska jag sätta mig ner på lördag och klura ut något?

För jag vill iallafall inte vara den som i september känner, att hela min sommar 2009 gått till spillo, att Bil Sverige var dött och trist. Näe jag vill ha bilutställningar och race, träffa trevliga människor på bilträffar och samkörningar till olika destinationer.Men frågan jag då ändå ställer mig är... finns det överhuvudtaget någon som är intresserad av att delta i Garaget on tour, om jag skulle fixa det? :)

Ni som är intresserade, om ens bara lite smått, kan väll skriva en kommentar till det här inlägget. Så jag lättare kan hålla räkningen. Och skriv gärna ungefärlig grad av intresse (Lite, ganska eller mycket).

Tack på förhand, Anna

5 kommentarer:

  1. Men det är väl klart det kan vara intressant, frågan är ju när det skulle eventuellt vara?
    men poå en skala från 1-10 så sätt mig som 7,5
    eX3Me på garaget!

    SvaraRadera
  2. gumman.. du e ju för go :D

    kraaam / Louise

    SvaraRadera
  3. Men visst tar vi tag i skiten om ingen annan gör det, och gör det till årets grej ;)

    Kramis Anna

    SvaraRadera
  4. Är det inte upp till ansvariga för garaget.org om det ska bli nån tour?

    SvaraRadera
  5. Att det inte blev någon Tour i pr var att varken jag eller Chrizz har/hade tid med detta. Det var mycket mycket jobb( med start reddan 2007) att få alla bitar på plats och 4 av min 5 veckors semester gick åt innan det bar av.

    Absolut inget jag ångrar för det var riktigt kul och en stor erfarenhet rikare. Att det sedan ska vara en GARAGET.ORG tour är nått Christian (chrizz) avgör då det är hans företagsnamn det gäller. Som tur var fick jag med mig han på detta.

    I annat fall blir det en inoficiell garaget.org medelmstour ;)

    SvaraRadera